19.6.10

Marvaloso Wspaniały

Witam! Przepraszam, że nie piszę zbyt często, ale myślę, że w wakacje będę produkował nieco więcej notek i liczę, że Krzysztof też będzie miał więcej czasu na pisanie. Poza tym we wtorek nabyłem, a w piątek otrzymałem 10211 Grand Emporium (szybka włoska poczta :) ), więc na pewno opublikuję coś na temat, jak już z resztą ogłaszałem.

Przejdźmy do rzeczy - DARKspawn, AFOL znany głównie z jego Castle'owych MOCy, wybudował MOC pt. "Marvaloso the Magnificent", co można by przetłumaczyć na "Marvaloso Wspaniały". Przedstawia on scenkę z przedstawienia magika:



Podoba mi się bardzo użycie skosów. Pudełko, w którym została zamknięta asystentka, też jest ciekawie wykonane. MOC wykorzystuje też magika, moją ulubioną z kolekcjonerskich minifigurek.

Pozdrawiam, Dr Kilroy

1 komentarz: