20.6.10

Nowe zestawy Trains na ShopAtHome

Witam!

Na S@H pojawiły się 4 nowe zestawy Lego Trains - wiedziałem, że takie się pojawiły, ale nie interesowało mnie to zbytnio, do czasu, kiedy zauważyłem je na Bricksecie.

A oto i one:



7936 Level Crossing, czyli skrzyżowanie. Nic specjalnego, ale znaki są nowe, a dźwig wygląda całkiem zgrabnie.



7939 Cargo Train, czyli pociąg towarowy. Wygląda całkiem nieźle, a dołączone są też ciężarówka i 2 samochodziki o takiej samej budowie jak 3177, ale o innej kolorystyce. Podoba mi się stacja przeładunkowa - wygląda na bawialną.



7938 Passenger Train, czyli pociąg osobowy, czyli jeden z moich ulubionych. :) Stosunkowo mało torów, ale design jest niezły. Elastyczne tory, światła sygnalizacyjne, ciekawa stacja i przydatne ludziki (pasażerowie mają tułowie, które pojawiały się głównie w dużych i rzadkich zestawach).



7937 Train Station, czyli stacja kolejowa. Pod względem designu chyba najlepszy z zestawów, o których dziś mówię. Zestaw prezentuje się nienagannie. Jedynie taksówka mogłaby być bardziej cadillacowata, ale ta też się nadaje. :) Całość ma stonowaną kolorystykę, a ludziki mają ciekawe stroje (jak może z resztą się Państwo domyślają, najbardziej podoba mi się pan w czarnej kamizelce i zawiadowca w granatowej marynarce).

Niedługo zdjęcia Grand Emporium, spodziewajmy się też notki od Krzysztofa.

Pozdrawiam, Dr Kilroy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz