28.11.09

Dom Towarowy Black & White

Witam!

Prawdopodobnie Black & White to określenie koloru tego budynku, ale mi podoba się jako nazwa. Do rzeczy: otóż oglądałem Eurobricks i zauważyłem tam dość ładną kamienicę zbudowaną przez Jamesona42:











Podobają mi się w tej pracy duże, szklane, nowoczesne okna, kolorystyka, rośliny i dach zrobiony z dużych tilesów 8x16 (bardzo lubię te klocki :D ). Wszystkie detale są ładne i świetnie dobrane. Autor pracy zastosował tu technikę wykorzystującą zmodyfikowane płytki 1x2 i 1x8 with Door Pane i duże szyby 1x4x6 do zrobienia wielkich szyb wystawowych bez ram co 4 study. Bardzo podoba mi się ta technika. :) Użyto również jasnoszarego chodnika zamiast ciemnoszarego, ale ja tego nie pochwalam, bo jestem w tej kwestii konserwatystą. :)

Pozdrawiam, Dr Kilroy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz