13.4.10

USS Constellation 10021

Witam wszystkich.

Ostatnio udało mi się zdobyć niezwykły zestaw Lego - USS Constellation 10021. Pochodzi on z serii Legends i został wydany w 2002 roku. Bardzo mnie zainteresował od czasu gdy pierwszy raz zobaczyłem jego zdjęcie. Dlatego postanowiłem napisać recenzję na forum KMFL.

Oto on:
Model składa się z 973 klocków, jest to reedycja zestawu 398 z 1978 roku.
Zestaw zapakowany jest w mocne, ładne pudło.

Budowa przebiega sprawnie, nie jest nudna i daje wiele satysfakcji.
Tak wygląda gotowy okręt:

Cała, znacznie dłuższa recenzja z większą ilością zdjęć i dokładniejszym opisem znajduje się tu. Mam nadzieję, że się Państwu spodoba moja recenzja i zachęcę Was do zainteresowania tym unikatem. ;-)
Pozdrawiam!

(Notka autorstwa Krzysztofa, jednak musiałem ją skopiować, w wyniku czego wygląda na to, że ja ją napisałem. Przepraszam za wszelkie niedogodności ;) )

1 komentarz:

  1. No, no, Dr, wygląda to tak, jakbyś to Ty był autorem tej notatki ;-)

    OdpowiedzUsuń