26.8.10

Zdjęcia 10216 Winter Village Bakery

Witam!

Przepraszam, że długo nie pisałem. Po pierwsze, tłumaczyłem notki na Bricks in Suit. Po drugie, pomysł na tę notkę wpadł mi do głowy już jakiś czas temu, ale pomyślałem, że zostawię go Krzysztofowi, który jest od tego specjalistą. :) Niestety, nie odpowiada na moje maile, więc jestem zmuszony o tym napisać samemu.

Na początek dane:

687 części
Cena: 54,99 dolarów amerykańskich, czyli jakieś 180 złotych.

Ten bardzo rysunkowy opis i jego tłumaczenie sobie opuszczę. :)

Tak więc, oto zdjęcia:







Tu znajduje się zdjęcie wysokiej rozdzielczości.

Poproszę Krzysztofa, żeby opisał ten zestaw, on to zrobi lepiej niż ja. ;) Powiem tylko, że dość rozśmieszył mnie fragment opisu przygotowany przez Lego, że zestaw zawiera 7,5 minifigurki. :D To zapewne aluzja do nóg minifiga tkwiących w śnieżnej zaspie...

Pozdrawiam, Dr Kilroy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz